keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Pinkkiä ja leopardikuosia

Heippa! Nyt löyty sopiva väli kirjotella tänne, pakko heti alkuun mainita että mulla on tosi kiireistä ja ressaavaa nytten ku koulussa jakso lopuillaan ja on vähän rästissä juttuja. Oon nyt päättäny ottaa itteä niskasta kiinni kaiken tekemättömän kans, ja suorittaa kurssit! Tännäänki meni taas koko ilta nukkuessa päänsärkyä pois, niin ei paljo ehtiny saaha aikaseks tehä. Koulussa tein tänään kahet kestolakkaukset, mulla ei oo niistä kuvaa, mutta ekat tuli vähän ku nämä minun nykyset leopardikynnet, näätte kuvasta. Ja toiset oli ranskalainen sinisellä glitterillä. Mulla on kyllä ongelma että miten ihmeessä saan nää sairaan nopeaa kasvaan nää kynnet! Ku en viihy kyllä nyt yhtään näin lyhyissä, jouduin vieläki lyhentään edellisestä näitä ja ei oo ainakaan kahteen vuoteen ollu näin lyhyet. Yhyy :(

Eilen oli pysäkkipäivä, jossa pitää olla jossaki yrityksessä yks päivä tai saa olla Kauneuspysäkilläki jos tahtoo. Mie menin Sagan kans Kicksiin ja sielä tuliki siivottua taas koko päivä ja tutkittua tuotteita, saatiin työstä palkaks ihana meikkipussi jossa oli sisällä pikkusia tuotteita muutama (: Ens maanantaina olis kans tuommonen päivä, saa nähä mihin menen. Ja tiistaina trendi kurssin näyttö! Tehään aroma- ja yrttinyyttihierontaa. Sitte perjantaina onki viiminen päivä tätä jaksoa, ja itseasiassa en oo yhtään varma mitä meillä sitte onkaan ensjaksolla :D tullee yllätyksenä sitte. Toivon vaan että olis jotaki muuta ku lukuaineita, että olis vähän helpompaa.

Mulla on nyt iskeny tämmönen pinkkiä ja leopardia kausi näköjään :D

Nämä oli mulla viimeviikolla, siks näissä vielä nämä vähän pitemmät kynnet vielä.  Pohjalla CG-White on white ja kärjessä Models own - Soda pop pink.
Näissä ei näy kunnolla tuo hologrammi :( se oli niin ihanaa luonnossa, tuommosta pientä ja kultasta. Pohjalla H&M - Beigie ja päällä Inm - Hologram top coat. Ekaa kertaa kokkeilin tuota kynnelle ja oli just niin ihanaa ku kuvittelinki! 
Näissä on alla 2 kerrosta CG- White on white ja päällä 2 kerrosta Golden rose -  n91.

Nämä mulla on nyt kynsillä, pohjalla on nuo ylemmät lakkaukset ja päällä vain Models own - Pink fizz ja akryylimaalilla kuviot.
JA KAMALUUS mitä kävi ku aloin lakkaan näitä kynsiä, ja tuo ei sitte millään auennu, ei millään ja sitte se pääty jotenki lattialle tuon näkösenä.. Yks ihanimmista glitterlakoista :( Pitää ettiä tuon tapanen tai tuo lakka jostaki!!



6 kommenttia:

  1. ihania kynsiä! niin pirteän värisiä

    VastaaPoista
  2. kiitos! niin onki, kivoja tällai pimeinä päivinä piristyksenä:)

    VastaaPoista
  3. Ihanat noi ekat leopardit! ja just sopivanpitusen näköset mun mielestä :D
    Teetkö niinko käsin noi leopardit? tosie pientä ja siistin näköstä. Itellä ei noin pieni kyllä onnistu ku tulee iha suttuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiitti! joo teen käsin akryylimaalilla:)ei se oo ku harjotella:) ja en tykkää yhtään tästä pittuuesta..:D

      Poista
  4. Ihanat noi pinkit leopardit <3 Ite haluisin kans tehä tollasia nyt ei vaan aika riitä. Mitä akryylimaaleja käytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 mulla meni aluks kauan tehä tuommoset, mutta nykyään nuo on yhet nopeimmista kuvioinneista:) ja itseasiassa en tiiä näitten merkkiä pahemmin, muistaakseni äiti osti Lidlistä joskus mulle nämä:D seuraavassa postauksessa kirjotan niistä paremmin!

      Poista