tiistai 16. lokakuuta 2012

Punaiset kynnet & meikkejä

Heippa lukijat! Aikasemmin en oo tänne yhtään kuvia meikeistä laittanu, mutta oon omasta mielestä kehittyny paljonki niitten tekemisessä. Oon jotenki innostunu lisää meikkien tekemisestä ku alotin tän koulun, niin oon sitte muutenvaan aina harjotellu tekeen erilaisia meikkejä ja lukenu aiheesta monista blogeista. Nyt laitan muutaman kuvan, mutta en ala muuttaan tätä blogia kuitenkaan miksikään meikkiblogiksi, kynnet edelleen pysyy pääosassa, joskus vaan jotaki pientä vaihtelua (:

Niin ja yks päivä ku kävin kaupoilla niin H&M:stä löyty kynsilakkapakkauksia alennuksesta, paketissa oli kolme pientä 3,2ml lakkapulloa, ja värit oli just semmoset, mitä mulla ei ollu yhtäkään. En jääny pahemmin miettiin ostanko vai en, ku hintaa oli vaan 1€ :D Eniten siinä paketissa ihastuin punaseen. Jonku aikaa oon harmitellu ku ei oo kunnon pelkkää punasta lakkaa, mutta sitä ei tuu kovin usein käytettyä niin ei oo viittiny sitte ostaa isoa pulloakaan, eli tarpeeseenki tuli. Ite pietän H&M lakkoja semmosina lakkoina, että jos on tosi kiva väri, eikä kovinkaan iso pullo niin saatan vain ostaakki, mutta isommissa pulloissa on se vika, että tahtoo mennä hukkaan paljon lakkaa, ainakaan minun H&M lakat ei oo kovin kauaa säilyny verrattuna muihin lakkoihin.
Viimisenä laitoin vielä ennen ja jälkeen kuvat minun nuoremman pikkusiskon ripsistä. Se halus että värjään sen ripset, ku ei vielä kuitenkaan oo alkanu meikkaan, mutta jotenki halus korostaa silmiä ja näyttää vähän meikatulta. Tarttu kyllä tosi hyvin tuo väri, ja ripsetki on kivan pitkät ja tuuheat niin huomas kyllä heti eron ku värjäs. Kestovärit on mulla merkkiä Refecto cil, ja oon tilannu ne tukusta. Kohta olis taas tarvetta tehä tilaus tukkuun ku alkaa värit loppuun ja muutaki tilattavaa olis.
Nuo kaikki ylläolevat meikit oon tehny tällä Maybellinen ja sitte Maxfactorin mustaa luomiväriä oon käyttäny kans. Tuo alimmainen meikki on tuommonen minun perus jokapäivänen arkimeikki ylleensä ja  tuo ylempi vaan tuommonen testaus. 
Niin tää on se Ikeasta ostettu, niin kätevä! 

Tämä on se euron paketti, ei tosiaankaan liikaa, ja ihania värejä!

Ja koska tämäki on ajastettu postaus, nyt ku luette tätä oon Alanyan lämmössä! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti