tiistai 17. tammikuuta 2012

Turkoosi ranskis

Heippa! Nyt vihdoin on aikaa ja jaksamista kirjottaa pidemmästi! Eli ekana nyt kynsistä, mie otin vihdoin ne yksväriset Purple Bluet pois ja viilaisn vähän lyhyemmäks kynsiä, ja muotoilin enemmän tuommosiks kulmikkaiks, toivottavasti ei tartte pyöristää nuita hieronnan takia, ku tykkään just nuin. Ja mulla oli monta hyvää lakkaus ideaa mutta nyt aattelin tämmösellä aika perus lakkauksella taas, ku ei vaan ollu nyt semmosella tuulella, että olis jaksanu jotaki pientä taiteilla näihin. Mutta ite tykkään oaljon, ku mulla ei kummiskaan oo koskaan ollu vaan pelkkää turkoosia ranskista, vaikka monesti oon meinannu tehä.

Ja sitten vähän koulusta, eli nyt tähän asti ollaan joululoman jälkeen vaan tehty kasvohoitoja, ei oikeastaan kovin paljon mitään uutta, opeteltiin käyttään semmosta suurtaajuuslaitetta, jota käytetään kasvohoidossa epäpuhtauksienpoiston jälkeen. Ja sitte kerrattu ja harjoteltu toisille kasvohierontaa, ja vaikka se kuinka vaikealta alussa näyttiki, niin nyt muistan jo melkeen ulkoa sen! Ja kivahan sielä oli makoilla hierottavana, mutta iho alko vähän kukkiin joistaki paikoista, ku monena päivänä peräkkäin hierottiin, nyt kummiski oon saanu tän jo rauhottuun. Mutta ihan uutena tuli nyt eilen käytiin jalkojen iho- ja kynsimuutoksia, voi sanoa että ei kivoimpia kuvia, mitä oon nähny.., nyt tänään aloitettiin sitte harjotteleen kirurginveitsen käyttöä eka mandariininkuoreen :D ja sitte tehtiin toisinpäin jalkahoidot, huomenna minun vuoro sitte päästä tekemään ekaa kertaa jalkahoito.












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti