keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Maailman ihanin sininen!

Mooi! Tänään sain kuulla, että minun Washingtonissa asuva täti lähettää mulle pari sellasta lakkaa, joita oon pitkään halunnu, mutta hahaa, empä paljasta vielä, mitä ne on >:) Ja sitte tännään otin myös pois ne edelliset ranskalaiset, ja sitte viilailin vähän kapeammiksi nuita kynsien kärkiä, pistin alulakan, ja lähin tanssiin, mutta ku tulin tanssista ja pistin kypärän päähän, niin AAAAA oikean käen peukalon kynsi katkes, ja kipeästi!! Ja enhän sitä olllukkaan kasvattanu ku yli 7 viikkoa.. Ja vielä piti just nyt kasvattaa vielä halloveeniksi. Turpos sormiki jonku verran. Eli kovissa kynsissä tämä on just pahin huono puoli :(

Asiasta parempaan, eli kuiteski lakkasin kynnet tässä äsken, ja rakastan tätä sinistä, peitti niiin hyvin yhelläki kerroksella, niin en laittanu toista, ku tuli kuvioitaki päälle. Onnistu kyllä hyvin minusta (:

Joo ja mulla on kamala halu saaha kahenlaista eri mintunvihreää, eli semmosia vaaleita molemmat, mutta toinen enemmän vihreä, ja toinen enemmän sininen. Ja nuitten lisäks tarvin kyllä perus turkoosinki, ku se H&M lakka meni huonoks. Ja nuo kolme lakkaa etin sieltä messuilta ihan varmasti. Ja niin piti vielä ilmottaa, että mulla on yks postausidea nimittäin päällylakoista, että mitkä on minusta parhaita ja kuinka nopeaa mikäki kuivaa, ja kiiltojuttuja. Ja vois tehäkki sen lähipäivinä, muttako yks minun päälylakoista on hukassa. Sitte ku se löytyy, niin on postaus luvassa! Ja tietty messujen jälkeen kans postaus ostoksista :D




Tässä on vaan yks kerros, ja peittäää niin hyvin (:






Ja tähän loppuun PIENI halkeama.....


4 kommenttia:

  1. Auuuuts tuo kynsi!! Mahtaa sattua ja paljon, suorastaan laittoman syvältä katkennut. Mutta lakka on herkullisen värinen :)

    VastaaPoista
  2. Lukiko tuolla jossain vai eikö vaan sattunut silmään, mutta onko tuo sininen Blue me away? Jos on niin olen itekin aivan rakastunut siihen! Tosi laadukas, pigmenttinen ja vielä ihanan värinen lakka (:

    VastaaPoista
  3. Joo on se! Tykkään kyllä kovasti (: Mistä olet omasi hankkinut?

    VastaaPoista
  4. Muhmu: No sattuu :( Ärsyttää tuommoset halkeamat. Joo lempparisininen (:

    VastaaPoista