sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Kosmetologimessut+ ostokset

Hei! Mie olin viikonlopun sielä Helsingissä messuilla. Sielä oli ihan kamalsti kaikkea nähtävää ja ostettavaa. Mulla on tässä kuvia sieltä ja sitte viimisenä ostoksista kuvia, tuli taas vähän osteltua kynsijuttuja! Ja kaikki sielä oli puoleen hintaan, ku mitä olis kaupassa. Mie en kirjottele tämän enempää, koska kuvia on niin paljon.

















Tässä on minun ja minun kaverin ostokset sieltä messuilta-

Zoya - Gilda ja Faye
Molemmat näyttää kivemmalta kynnellä ku pulloissa ja  kuvassaki näkyy vähän oudoti värit.

Gilda

Faye
Layla magneffet - Metallic sky
Magneettilakka, jota levitetään ensin yksi kerros pelkälle kynnelle ja sitten laitetaan tuo korkin pällyosa siihen lakkauksen melkein päälle, ehkä johonki sentin korkeuteen siitä, ja sitte siihen lakkaan ilmestyy tuommosia niin siitejä raitoja.


Orly - Fowl play ja Frisky
Eka on tosi hieno, mutta kuvassa ei näy niin hyvin tuo hologrammijuttu siinä. Frisky on tosi peittävä.

Fowl play

Frisky

China glaze - Custom kicks ja Atlantis

Custom kicks

Atlantis. Tässä kuvassa ei näy tuo hologrammiglitter oikeanlaisena.

Microhelmiä






Sitte saatiin ilmaiseksi tämmöset glitteripuuterit.


Orlyn smudge fixer. Eli tätä käytetään korjaamaan lakkausta, jos  lakan pinta menee epätasaiseksi, niin laittaa tätä vaan pääle, niin  se menee takasiin sileäksi. Ostin tän, koska oon käyttäny tätä koulussaki. Ei kylläkään toimi ihan kaikkien lakkojen kanssa, mutta hyvin monen lakan kans kuiteski.






















4 kommenttia:

  1. Olen niin kateellinen!! Olisin halunnut olla tuolla :((( Tuo on käsitykseni TAIVAASTA! Olisin kyllä tuhlannut kaikki rahani tuonne, jos lakat oli kerran puoleen hintaan! Dios mio... :(

    VastaaPoista
  2. No tuo oli melkein taivas! :DD Mieki olisin käyttäny varmaan ihan liikaa omaa rahaa, jos ei olisi olllut synttärilahjaksi saatua rahaa. Meni kyllä aika paljon rahaa!

    VastaaPoista
  3. Olitko siis Helsingin messukeskuksessa Kauneus ja terveys messuilla? Jos olit niin WHEEE kosk mä oon menossa sinne sunnuntaina =D Kaikkee sika ihanaa!!

    Jos kiinnostusta ja halua löytyisi, niin olisin kiitollinen jos kävisit katsomassa kynsiblogini, ja ehkä liittymässä lukijaksi?

    www.somethingirly.blogspot.com

    -Kia-

    VastaaPoista
  4. En ollu niillä messuilla, ku SKY:n keuneusmessuilla vanhassa satamassa (:

    Joo voin käydä katsomassa blogisi (:

    VastaaPoista