tiistai 22. maaliskuuta 2011

Keväiset kukkakynnet

Moi taas! En viihtynykkään nuissa edellisissä sinisissä kynsissä ja ne glitterit alko lähteen niin otimpa pois ja lakkasin uudet, sain ihan kamalan hyvän idean minun kukkalakanoista jotka on ihanan väriset, joten teimpä sitte semmoset :) Ja oon lakanny myös minun kaverille, Iidalle kynnet, ja niihin idean sain täältä. Ja sitten vielä oon niin oottanu Meriä ulkomailta takas tänne, ja vihdoin se tuli! Ja toi tuliaisksi just sellaiset kynsilakat minkä värisiä mulla ei ollu ja vielä tosi ihanat lakat. En malta oottaa että pääsee testaan niitä kynnelle (: Eipä kai mulla nyt muuta sanottavaa ole, joten tässä lakat ja lakkaukset.


Lakat,  jotka käytin kukkakynsiin paitsi taas unohtu yks :D e tiä miten mulla aina jää kuvasta yks lakka mutta kuitenki pohjalla on Mavalan valkosta, kukat on tehty Models own vaalenapunaisella ja La femmen pinkillä, kukkiin varret tein La femmen vihreällä ja päällyslakka on La femmeä kans.



Tässä on sitte lakanat, joista sain idean kynsiin.



Pohjalla Isadoran Baby blue, sen päällä Rimmelin matte top coat,  kuviot tein Mavalan valkoisella ja Wet'n wild mustalla. Lopuksi laitoin irtoglitteriä.
Tuliaiset <3 Tuo glitter on oikeasti punasempaa, mutta kuvassa se näyttää eriltä. Molemmat on ihania. 

1 kommentti: