maanantai 31. maaliskuuta 2014

Tumma silmämeikki tanssiesitykseen

Hei! Teki mieli taas kirjotella tänne mutta mulla ei oo nyt hirveesti aikaa alkaa ettiin vanhempia kynsikuvia ja tänään en vielä oo kerinny tehä uutta lakkausta eikä oikeen vaikutakkaan vielä ku oon menossa uimaan :) Jos joku on kiinnostunu nii minua voi seurata tai käydä vaan kattoon Instagramissa, oon nimellä juliajalaskoski, sinne oon laittanu kuvia vähän kaikesta mistä millonki haluttanu kuva ottaa, kynsikuviaki löytyy semmosia mistä en oo tänne postannutkaan! Mutta tälläkertaa aattelin julkasta muutaman kuvan meikkisuunnitelmasta minkä tein viimeviikolla viimelauantain tanssikilpailua varten. Melkein samanlaisen meikin teinkin esitykseen mutta vähän tummemman ja lisäsin tekoripset. Harmi vain etten kerenny silloin kiiressä ottamaan siitä valmiista meikistä kuvaa. Instagramissa on jonkunlainen kuva meikistä ja vähän näkyy asuakin jos jotaki kiinnostaa nähdä se. Tässä muutama kuva meikistä


Silmämeikissä oon käyttäny Grimasin luomivärejä ja yläluomelle rajauksen oon tehny Isadoran uudella geelimäisellä eyelinerillä ja alaluomen rajauksen oon tehny Lumenen mustalla kajalilla.


Kysykää vain jos on jotaki mikä tulee mieleen ja saa antaa palautetta blogin ulkomuodosta sun muusta mitä tulee mieleen! :) tiiän kyllä että on vähän tylsä tämä ulkoasu mutta en oo saanu aikaseks muuttaa sitä ku eniten tässä blogihommassa tykkään tästä kirjottamisesta enkä ulkoasun muokkaamisesta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti