maanantai 3. joulukuuta 2012

Vanhoja lakkauksia!

Heippa kaikki lukijat! Tässä viimeviikonlopun aikana innostuin jotenki selaileen tylsyydessäni tätä blogia alusta asti loppuun ja poimin muutamia kuvia sieltä täältä koneelle, jotku otin koska ne oli yhet lempparilakkauksista, jotku siks että pitää kokeilla uudelleen samantyyppisiä ja jotku siksi ku niistä on niin kivat kuvat saanu otettua. Kuitenki tää postaus on vähän niinku kooste ensimmäisestä bloggausvuodesta, kyllä huomaa että oon kehittyny paljon lakkaamisessa, mutta välillä on vain sellaisia aikoja, että en käytä vähäistä vapaa aikaani tekemällä jotku oikein pikkutarkat lakkaukset, mutta kuitenki tykkään tosi paljon tehä niitä, eikai niistä muuten kuvia löytyiskään täältä blogista, ja kuitenki te lukijat jaksatte lukea tätä vaikka oliski välillä vähän 'tylsempiä' lakkauksia ja vähemmän tekstiä, ei tämä kynsitaiteilijanalku minusta mihinkää katoa! 

Huhhuh tännäänki oli semmonen koulupäivä että ei kyllä heti perään jaksais toista, aamulla lähin kotoa klo. 7 ja kotona olin varttia vaille yheksän illalla. Matkatki tietenki kestää jonku aikaa ku Kemissä kulkee. Mutta oli silti ihan mukava päivä kun jäätiin keräämään luokkaretkirahaa vielä nyt illalla niin näki pitkästä aikaa meän muita luokkalaisiaki ku niillä on erijuttuja tällä jaksolla. Mulla on tosiaan siis äikkää, fysiikkaa, melkein kokonaan itsenäisesti suoritettava liikunta ja asiakaspalvelua aika paljon. Tänään löysin jonku blogin kautta muistaakseni ihanan kuvan kynsistä, joissa on mintunvihreä pohja ja ruusuja! Ne oli jotenki nii söpöt ja kivan väriset niin jotenki sovellan niitä tai ainaki käytän samoja värejä joihinki seuraavista lakkauksista. Mutta nyt kuviin, ai että ku muistan jokaiset lakkaukset kynsillä, ja missä tilanteissa ja paikoissa mulla on nuo lakat just ollu :D 

Nämä kuvat oli alunperin sitte aikajärjestyksessä mutta jotenki sain sählättyä ne nimijärjestykseen niin antaa olla aiheen mukaan sitte. Teen kyllä vielä myöhemminki toisen postauksen mihin kokoan joitaki mieleenjääneitä lakkauksia menneeltä vuodelta tai vaikka puolelta vuodelta tai joltaki ajalta, ku oli kiva katella nuita (:


Nämä oli kyllä yhet minun lempparilakkauksista ja viihyin näillä pitkään, vaikka ei ollukkaan mitkään erikoiset. Tuo Models ownin - Blue sparkle on melkeen lopussa :( yks ehoton lempparilakka! Ja olispa nyt tuon pituset kynnet.. Täntyyppiset pitää saada vielä kynsille!

Muistan nämä niin hyvin! Olin just alkanu kattoon Youtubesta kaikkia kynsien koristeluohjeita ja nämä otin mallia Love4nails käyttäjän yhdestä videosta, tein näitä kauan ja pelkillä kynsilakoilla, ekat tän tapaset kukkakynnet ja olin tosi tyytyväinen lopputulokseen (:
Nämä tein yhell kaverille joku kesäpäivä, kokeilin vain ekaa kertaa tuommosta vähän pitsimäistä kuviota nopeasti. Värit on ihanat tuommoset vaaleat tuossa lakkauksessa.
Innostuin tekeen erilaisia kukkakynsiä ku sillon tykkäsin jotenki eniten just kaikesta kukkakuosista  ja niin kyllä tykkään vieläki, mutta kynsillä on enemmän erilaisia lakkauksia välillä, vaikka onki talvi niin alko haluttaa tehä pitkästä aikaa jotku kukkakynnet.
Tämmöset tein yhelle kaverille kans joskus toissakesänä muistaakseni, näihin tuli idea sitä mukaa ku näitä tein, ite tykkäsin lopputuloksesta ainaki.
Nämä on toissakesältä, olin just oppinu tekeen tuolla tyylillä kukkia ja käytin tekniikkaa aika paljon. Nämä on nii ihanan kesäiset kynnet, ja yhdet havoista joissa käytin nuinki paljon vihreää lakkaa.
Muistan että nämä lakkasin loppuun junassa matkalla Helsinkiin kaverin kans, ja tää kuva on otettu Helsingin jossaki puistossa ku paisto aurinko, ai että tullee muistoja mieleen. Näihin idean sain täältä, jos joku ei ole jo sattunut löytämään kyseistä blogia, SUOSITTELEN!! Yksi ehdottomista lempparikynsiblogeistani, vaikka ei suomeksi kirjoitakkaan, mutta kuvat on senvettan kauniita että sillä ei oo mulle väliä.
Äitille varpaankynnet joku kesä, tykkäsin nuista itekki paljo!
Ihana Sally Hansenin Blue me away! Ja ruskettuneet jalat! Kuva on otettu Washingtonista, jonne ikävä on kova!
Nämä oli mulle itelle yllätys kuinka onnistuivatkin näin hyvin (: Idean oikeastaan kopioin yhdestä blogista, jota en nyt just muista, mutta sielä oli samantapaiset lakkaukset tehty mutta vain konadeilla, itse tuli heti mieleen kokeila samaa käsin. Nämä taisi olla kasiluokan kevätjuhlissa.
Vuosi sitten halloweenkynnet. Tykkään OPI:n Zom-body to love lakasta, mutta ei kovin usein keksi sille käyttöä.
Viimejoulun yhdet joululakkaukset, jotka ei oo liian jouluset minun makuun kuitenkaan. Tykkäsin näistä ehkä eniten niistä muutamista joululakkauksista mitä tein.
Nämä on viimetalvelta, kun sairastin kaksi viikkoa ja sinä aikana sain toteutettua ainoan teemaviikon mikä mulla on ollu. 
Nämä oli kans joskus viime talvena muistan ku tuo raukka pikkurillinkynsi katkesi ja koitin keksiä lakkauksia missä se  pituusero ei näkyis niin selvästi. 
Nämä oli tosi nopeat ja helpot tehä, mutta tykkään jotenki nuista väreistä yhessä.


Toivottavasti tykkäsitte, ja tässä niille vähän minun vanhoja lakkailuja, ketkä ei oo vielä koskaan selannu koko blogia läpi. (: Voisin joku päivä kirjottaa minun tänhetkisestä joulukalenterista, se on nimittäin meikkikalenteri! Siinä joulukalenteri just mulle suunniteltu!


6 kommenttia:

  1. Mielettömiä! Kaikissa melkeen paljon pieniä yksityiskohtia! Tosi taidokkaan näköisiä. Mun lempparit on neljännen kuvan kynnet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ite tykkään kaikista, ja nuita on tosiaan kiva tehä kunhan vain löytyy aikaa (: Tätä blogia selaamalla löytyy näistä kaikista kuvia enemmän ja samantyyppisiä lisää, nämä kuvat tosiaan on kaikki yli vuoden vanhoja. Neljännen kuvan kukkakynnet oli yhet minun lempparit kynsillä ja voisin kuvitella että uusisin lakkaukset vielä joskus, mutta luulen että nykyään saisin vähän hienompaa jälkeä aikaan(:

      Poista
  2. Vau, tosi hienoja kynsiä! Nuo vihreäpunaiset kukkakynnet ovat ihanannäköisiä :)

    VastaaPoista
  3. Miten nuo 6 ja.vikat ova tehneee?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuudennet olen tehnyt sillai, että oon dotting toolilla laittanut 5 tippaa lakkaa kukan muotoon, ja sitten vetänyt jokaisesta tipasta hammastikulla, ja niistä tulee tuollai kukanmuotoinen kuvio (: Jotenki vaikea selittää, mutta yksinkertainen tehdä. Netistä saattaa löytyä videoita, mutta voisin itsekkin tehdä videon, miten teen nuita! Ja viimeiset oon tehny vain normaaleilla Dependin ohutkärkisillä art lakoilla sinisen lakan päälle vetelin tuommosia viivoja. (:

      Poista