maanantai 28. toukokuuta 2012

LCN

Hei! Nyt vihdoin saan tän valmiiksi ja julkaistua! Elikkä, meijän koululla kävi Riimin Oy stä nainen esittelemässä meille LCN tuotteita, pääosin me tutustuttiin jalkojehoitotuotteisiin, mutta testailtiin siinä samassa käsienhoitojuttujaki, aivan ihania kaikki tuotteet mitä kokeilin! Samalla kun koulun tilaamat tuotteet tuli, tuli mulle paketti kans (:
Tämmönen keväinen pussukka tuli mulle, ja sen sisältä löytyki sitte kaikkea kivaa 

Kivanvärisiä strasseja 1,5mm

Kolme magneettilakkaa, minun ehoton lemppari on tuo liila (:
Oon kokeillu näitä kaikkia pikasesti yhteen kynteen, ja hyviltä vaikutti! Myöhemmin sitte kuvaa tännekki siitä, miltä näyttää kynsillä.

Kaksi erilaista magneettia

Kiiltävä päällylakka. Oon nyt käyttäny tätä muutamissa kynsissä, ja tosiaanki tulee tosi kiiltävä pinta, ja se kestääki hyvin kynnellä, ainoana vaan, että ei kuivu hirveän nopeaa, mutta kuitenki ihan perusvauhtia, oon ite tottunu pikakuivattavaan päällylakkaan niin heti tuntuu pitempi kuivumisaika tosi pitkältä :D 
Kiitos paljon Riimin Oy!!! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti