torstai 1. joulukuuta 2011

Joulukilpailukynnet + ripsipermanentti ja kulmienmuutoskuvia

Moi! Mulla on heti alkuun huonoja uutisia, minun kamra tippu lattialle ja objektiivi hajos, pittää kattoa, paljonko vakuutus korvaa ja sitte ostaa uus.. että luvassa ei oo sitte vähään aikaan hyvän laatuisia kuvia, jos niitä ollenkaan. Mutta eiköhän tämä tästä. Tulin tänne esitteleen nämä minun kilpailukynnet, joilla pääsin jatkoon Gliz&Glam- blogin lakkaukilpailussa. Nyt on äänestys menossa sielä, että käyppä vaikuttamassa tulokseen, ja osallistu samalla arvontaan. Ja sitte tulin kertoon koulunkäynnistä, pari ei niin hyvälaatuista kuvaakin. Ensin tässä nämä joulukynnet.



Koulussa eilen oli jalkahierontaa ja oli kivaa, ei ollu liian vaikeita liikkeitä tai no jotku oli, mutta kyllä ne sitte oppi hyvin. Liikkeitä oli 27, jotak pittää muistaa, jotku niistä tosin toistuu useamman kerran, uskon että opin nopeasti koko hieronnan. Mullekki tehtiin se sitte ja tuntu niin kivalta, oli jotenki kevyen oloset jalat loppupäivän(:
Tänään alotettiin ripsipermanentti, ripsien ja kulmien värjäys ja kulmien muotoilu. Mie olin koko päivän hoitopedillä, ja nyt sitte onki kivat ripset ja kulmat! Oon niin toivonukki tätä permanenttia, ku silloin ku taivutan ripsiä, reunimmaiset ei taivu hyvin tai ollenkaan, nyt on hyvä laittaa ripsariaki. Ja kulmista tuli just kivan väriset, taijjan hommata tuota kestoväriä itelle kotiakki. Huomenna on sitte luvassa minun vuoro tehä nuo kaikki samat, mitä mulle tehtiin tänään. Nyt kuvia, anteeksi laatu. :(

Tämä on otettu ennen värjäystä ja permanenttia aamulla ilman meikkiä

Tämä on otettu permanentin ja värjäysten jälkeen ilman meikkiä.

Tässä näkyy tuo permanentin tulos hyvin ripsarin kans, en oo yhtään taivuttani ripsiä.


Yritetään nyt hoitaa tuo kamerajuttu nopeaa, että saan tänne hyviä kuvia. Ja muutenki olis kiva nyt omistaa se ehjä omjektiivi.

2 kommenttia:

  1. Nuo on tosi hyvät kuvat :). Itsellänikin kävi samallalailla, tippu asfaltille vaan :/. Nyt saan jouluna vasta seuraavan kameran. Millä sie nuo kuvat otit jos sulla hajos kamera? :o Ihanat kynnet, käynkin sitten äänestämässä ja kattoon sit mitä siel on (:

    VastaaPoista
  2. No kelpaa ihan tälleen väliaikasesti :D Nonii, meni vissiin kunnolla rikki, mulla onneks kamera toimii huhh jos se olis meny rikki, objektiivi vaan hajos.. No mulla on tosi ärsyttävä digikamera, jolla nyt yritän saaha kuvia, mutta sillä saa tosi huonolaatusia kuvia sisävalossa.. ja ulkona ei oo valoa. Kiitos! (:

    VastaaPoista