tiistai 25. lokakuuta 2011

OPI - Zom-body to love + Muuta juttua

Hei! PAKETTI TULI! (: Eli minun täti lähetti mulle synttärilahjan ja sitte neljä lakkaa, kaikki ei ole kyllä mulle, esim. meri varas jo yhen ja hakiki sen tässä äsken :D mutta rakastan tuota! Sain synttärilahjaksi kameralaukun, ku ei tuota nyt viitti kaulassa kantaa. Eilen käväsin myös Kicksistä ostaan sen Viva La Divan UV- valossa hohtavan päälylakan. Ja kokkeilin nuita uusia siveltimiä ja tein muutaman halloveenkynnen, mutta en oikeen tiiä vieläkkään, minkälaiset kynnet tekisin nyt. Tai no tiiän ainaki että laitan tuota uutat ihanuutta pohjalle (: Mutta nyt olis suunnitelmissa eka tuo kynsien lakkaaminen, tai ainaki alotan, ja sitte tytöt tulee meille ja harjotellaan halloveen kasvomaalauksia, ku huomenna mennän kerään luokkaretkirahaa maalaamalla kasvomaalauksia. Mutta nyt laitan vielä kuvat tähän, ja sitte lakkaileen.


Melkein tämmöset kynnet löysin jostaki netistä ja sitte  kokkeilimpa itellekki.

Ihanastii pimeässä!! <3

Salaman kans 





6 kommenttia:

  1. Mulla on china glazen pimeässä hohtavaa lakkaa, ja rakastan sitä <3 en tosin tiedä mitä iloa siitä on, kun harvoin on niin pimeää, että se näkyis xD mut ihana silti. <3

    VastaaPoista
  2. Onko se hyvää, tai siis pitääkö sitäki pistää aika monta kerrosta ja loistaako se hienosti? No nyt on sattunu monesti semmosia pimeitä hetkiä niin on näkyny hienosti nämä minun (: äskenki tuola ulkona näytti niin kivoilta ku oli pimeää. Mutta samaa mieki aattelin, eipä tätä kovin tuu käytettyä ku nyt talven aikana vain :D

    VastaaPoista
  3. No siis se on vähän niinku sellasta samean läpinäkyvää, eli ei kauheasti näy, mutta erottuu kyllä jo yhdellä kerroksella :) kunnolla hohtavaksi tarvitsee kuitenkin 2-4 kerrosta. Mutta on se ihana, ja kyllä mä sitä ääneen ihailen mun miehelle jatkuvasti :D

    VastaaPoista
  4. Okei, aatelin vaan että kuinka paljo näillä on sitte eroa, muutako väri. Noniin :D

    VastaaPoista