lauantai 10. syyskuuta 2011

Glitteriä


 Moikka taas, nyt on ollukki kynsien tekemistä vähän enemmän! (: hyvä vaan. Eli ennen ku tulin tänne isin luo, tein äitille kynnet, se tykkän hulluna näistä minun nykysistä, niin se halus saman tapaset, joten nuista en lakkoja kuvaillu, ku aikalailla samat oli ku näissä minun, paitti nuo pisteet tein mustalla akryylivärillä. Ja ku tänne pääsin, sain lakata pikkusiskolta kynnet täälä olevilla Sarin lakoilla, ja tässä ihan äsken tein myös Sarille kynnet. Ja tässä etiskelin kaikkea, millä voisin tehä kynsiä, esim. joitaki askartelujuttuja, niin löysinki vaan tuommosta ohutta glitteriä sisältävän purkin! (: kiva väri, ja muutenki mulla ei oo vielä irtoglittereitä niin kohta varmaan testaan tuota itelle, ehkä jo seuraaviin kynsiin.






Tässä sitte mikään näistä ei ole minun lakka, mutta kotona mulla on nuo Dermoshopin ja Dependin lakat.


Nämätkään ei ole minun omia lakkoja, mutta joskus meinasin ostaa tuon Isadoran lakan, mutta eipä oo tullu tarvittua vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti