keskiviikko 3. elokuuta 2011

Amerikassa

Moikka! Oon nyt taalan Amerikassa, ja tulin ilmotteleen vahan juttuja, eli mie en laita kuvallisia postauksia ku en ala siirtaan kuvia tanne minun tatin koneelle, vaikka oon tehny nyt muutamat kynnet. Ja oon ostanu nyt aika monta lakkaa, ku taala on paljon alennuksia ja semmosia lakkoja jokka maksaa suomessa jonku 5 e ja sitte taala 1 dollarin. Ja Islannissa oltiin 3 paivaa ja siella eksyin vahan niinku vahingossa yhteen kosmetiikkakauppaan ja ostin sielta kolme lakkaa kans. Mutta niista teen postauksen sitte ku tulen.

Ja nyt vihdoin ostan sen jarkkarin, eli tilataan se lauantaina, ja toimitus on tanne jotaki pai paivaa ja saan kuvailla jo ensviikolla (:  Ja siks tilaan sen taala, koska taala on halvenpaa ku suomessa, ja sita ei voi ees tilata niilta sivuilta suomeen.

1 kommentti:

  1. Mun blogissa on sulle palkinto, käyhän kurkkaamassa jos ehit! Tykkään hirmusti sun lakkauksista, oot tosi taitava (:

    http://shinyandglossy.blogspot.com/2011/08/me-too.html

    VastaaPoista