keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Paljon kynsiä!

Heippa pitkästä aikaa! On ollu nyt vähän tai siis paljon kaikkea, ja oon retkeillykki, niin koneelle ei oo ehtiny kirjotteleen. Kynsiä oon kyllä tehny jonku verran, ja kaikista ei oo kuvia monestaki syystä, nyt mulla on kynsissä Makeupstoren hologrammilakka, mutta rakas kamerani ei suostu ottaan siittä hyvää kuvaa..

Ja nyt tällä viikolla teen itelle kynnet sinne Amerikkaan, ja postaan ne jos ehdin ja sitte saattaa tulla kahden viikon postaustauko, jos en sitte keksi sielä jotaki sopivaa aikaa tehä postausta. Ku tuun niin luvassa ainaki postaus sieltä ostamista lakoista, joita varmasti tulee (:


No tässä on tämmöset, joita en vaan kerennu tekeen loppuun, vaan peukalo ja etusormi ehti valmistua, ku lähin saareen retkeileen niin sinne ne sitte meniki : D  Lakkoine on pohjalla Paris valkoinen, pienet tuputukset on Lumenen pinkki, Depend turkoosi ja Rimmel lila, musta on Lumenea.
Tämän ja alemman kuvan tarkotus on se että vaan otin kuvan ,  kuinka pitkäks sain tällä kertaa kasvatettua, ennenku hermot meni nuin pitkien kans. Mie oon nähny monella luonnossa ja blogeissa pitempiä kynsiä ku nuo minun, mutta alko nyt vaan käyä hankalaksi tehä töitä, ja muutenki helpompi nyt ku lähen sinne reissaamaanki.
Ja tämmöset mulla on nyt, kaikissa sormissa tuota valkosta osaa 5mm.  Ja huomatkaa että  tämän kuvan tarkotus ei oo missään nimessä näyttää, kuinka kivaa tämä hologrammilakka on.... 

Nämä tein serkulleni, jolla oli eilen 8v synttärit (: ja tuo pandaidean olen saanut samasta blogista, jonka mainitsin edellisessä pandakynsipostauksessa. Lakat: pohjalla Depend turkoosi, pandassa on Paris valkoinen ja Lumene musta ja nuissa muissa kynsissä Isadoran sininen crackle

Nämä tein minun pikkusiskolle, en hoksannu ottaa nuita ylimenneitä pois ennen kuvan ottamista, mutta kyllä tuosta erottaa, minkälaiset ne oikeasti on, paitsi glitteri ei näy hyvin. Lakat oli Depend - oranssi, neonkeltainen ja turkoosi, China Glaze - pinkki, Lumene- musta ja glitter on Paris.



Nämä on myös serkulle tehty (: Lakat: Lumene pinkki, Lafemme vaalenavihreä, Depend art linet valkoinen, Lumene musta ja tuon tummanvihreän lakan merkkiä en muista.
Ja tänään tein vielä Elinalle kynnet pitkästä aikaa (:  Lakat: Paris valkoinen, Wild & Crazy tummansininen ja Models own hologrammiglitteri. Kuvassa ei ole päälylakkaa.
Hyvää kesänjatkoa kaikille!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti